[Epitesz-barkacs] !

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Feb. 2., Cs, 18:54:44 CET

2012.02.01. 23:30 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> az nagyon drága volna, ha a mérgező autósvegyszer helyett a nem mérgező
> szolártechnikásat tenném bele, kb 250 - 300 liter hígított szaft

Hát én azt a nagyonmérgező nagyonautós nagyonvegyszert használtam
mindenhol. Egy napi szemét többet mérgez a környezeten mint egy töltet
glikol. Csak négyszemközt mást is elárulok, a nyaralóban a klozetba meg
a mosdókba is ilyet öntök ősszel, hogy ne fagyjon el meg hogy ne kelljen
széjjelszedni a szifonokat, kiitatni a szarosvizet.