[Epitesz-barkacs] !

Kaczmarek Edvard edk-barkacs at babakezek.hu
2012. Feb. 2., Cs, 18:58:17 CET

> glikol. Csak négyszemközt mást is elárulok, a nyaralóban a klozetba meg
> a mosdókba is ilyet öntök ősszel, hogy ne fagyjon el meg hogy ne kelljen
> széjjelszedni a szifonokat, kiitatni a szarosvizet.

Nekem is ezt javasolta a vízszerelő. Aztán azt is mondta, hogy az
egyik kliense olcsó tablettás bort használ erre a célra. Vajon az
elég?

Nekem most jövő őszre megvan az anyag, mert a fagyáspont
beállítása végett le kellett engednem valamennyit az autóból és
töménnyel utántölteni. Most van 2 liter -20 fokig jó keverékem.

Ed
--
Beszélő Babakezek - Babajelbeszéd-tanfolyamok a mosolygó babákért
www.babakezek.hu