[Epitesz-barkacs] vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 6., H, 11:55:01 CET

kerti  csapon az 1,2m mélyen levő vezetékről 30liter vizet vettem ki,
ami az utcai fővezetéktől 12m 3/4-es csövön jön be,
és az utolsó 1litert vettem ki egy bögrébe, higanyos hőmérővel
mérve  +3,5celsius volt.
( a kerticsapot az 1,2m mélyen levő víztelenítő csappal nyitottam-zártam )

Ebből arra következtetek, hogy az utolsó 1liter a fővezetékben
uralkodó hőfokra vall.

nemrégen szúrtam ki a neten, hogy a főv vízmű még a betáplálás előtt
hőszivattyúzza az ivóvizet, ami a fogyasztóig vagy visszamelegszik,
vagy nem melegszik vissza

ilyen körülmények mellett vezetékes csapvíz lesz még az utcánkban
a -25 celsiusra közeli hidegekben ? hogy látjátok ?