[Epitesz-barkacs] CO monoxid erzekelo tesztelese hazilag

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 6., H, 12:51:56 CET

nem tudom ennek az igazságtartalmát megerősíteni sem, vagy cáfolni sem,
de ezt találtam:

 http://www.langor.hu/cikk_leiras/fireangel_analog_co_riaszto_hasznalati.pdf.

MEGJEGYZÉS: Ha szénmonoxid-tesztelő készletet használ, nem kell
cigarettát vagy füstölőt, stb.égetnie.Készlet nélkül javasoljuk, hogy
füstölőt vagy cigarettát használjon, mert ezek elégtelen
égéseleolvasható mennyiségű szén-monoxidot termel. Más füstforrások,
pl. eloltott gyertya vagy elfújt gyufa,nem termelnek leolvasható
mennyiségű szén-monoxidot.