[Epitesz-barkacs] Robbanós indezit gázrezsó megint berobbant

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2012. Feb. 10., P, 01:49:05 CET

Nekem a kistraktorom váltója fagyott be. Hiányzik a gumiharang a váltókarról
és mivel sokat aludt a szabadban, cirka 10 év alatt rendesen belehatolt a
víz. A fogaskerekeket legalább kente ;-)
Most majd 2 órámba telt, mire hőlégfúvóval kiolvasztottam annyira, hogy
hátramenetből ki tudjam venni.
Mikor elvégeztem vele a melót, gondoltam, leeresztem azt a pár cseppnyi
vizet, ami benne van. Cirka 2 lityi jött ki belőle, meg vagy 2 deci tejcsoki
színü olaj.
Mit ki nem bír a Lada váltó!

Misi