[Epitesz-barkacs] Robbanós indezit gázrezsó megint berobbant

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 10., P, 16:22:05 CET

egy 3/4 v. 1collos kerti slagba, a slag belsejébe gondoltam egy rézdróttot,
ami akár 2x20méteren menne

azért gondoltam erre, mert ha a rézdsrót mentén egy pici lukat olvaszt ki
végig, akkor ott már átmegy a víz

tehát kb 30 -40m kanócot (0,5 -ösöm volna egy telefonkábelből, vagy 2* 0,5
párhuzamosan ) erre kellene méretezni, 5V 30A volna  pl. egy PCtápból