[Epitesz-barkacs] vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 12., V, 10:58:41 CET

megtaláltam az alábbi vízóraakna rajzot a fővárosí vízműveknél

http://vizmuvek.hu/files/public/Fovarosi_vizmuvek/tarsasagi_informaciok/pdf/locsme/muszaki_leiras_(kerticsap-mero_kialakitasok).pdf

ennek a 4. lapon levő 2.rajzon a vízmérőhely építészeti, gépészeti terve az
MSZ 10-244-85 előírásainak megfelelő, és ha megnézzük, azon a vaslemez
fedlapon sincs 5cm hungarocell szigetelés sem

az épületgépész vízakna műszaki leírások is így készültek:
" Az aknát 600 x 600 mm-es zárható, lakatolható kivitelű bordáslemez
fedlappal kell lefedni. "  Ez sem tartalmaz hőszigetelésre utaló mondatrész

ehhez képest a laikus birka ügyfeleket a hőszigetelés hiányára
hivatkozva szeretik és tudják megszopatni :

http://vizmuvek.hu/hu/fovarosi-vizmuvek/lakossagi-ugyfelek/altalanos_informaciok/viztakarekossag/vedelem_a_fagy_ellen/fagyveszely_bovebben

"... illetve alulról hőszigetelni kell. Erre a legalkalmasabb egy
hungarocell lemezt az aknatető aljára rögzíteni. Az esetek döntő
hányadában ez megfelelő védelmet biztosít, de aki még óvatosabb, ...."

Tehát a saját weblapjukon leírt szabványra, tervrajzra  hivatkozva kell majd
a vízműveket visszatámadni, mert a szabvány sem hungarocelles plusz
hőszigetelést és sem feje tetelére állítottpapírdobozos pluszvédelmet
nem ír elő,
mert a höenergia kifagyasztást sem merik bevallani

na, majd meglátom, hogy mi lesz a vége :-(
(... én várható mikroháborúra saccolok...)