[Epitesz-barkacs] vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 12., V, 13:29:21 CET

Cser Tamas wrote:
> megtaláltam az alábbi vízóraakna rajzot a fővárosí vízműveknél
>
> http://vizmuvek.hu/files/public/Fovarosi_vizmuvek/tarsasagi_informaciok/pdf/locsme/muszaki_leiras_(kerticsap-mero_kialakitasok).pdf
>
> ennek a 4. lapon levő 2.rajzon a vízmérőhely építészeti, gépészeti
> terve az
> MSZ 10-244-85 előírásainak megfelelő, és ha megnézzük, azon a vaslemez
> fedlapon sincs 5cm hungarocell szigetelés sem

Persze, hogy nincs. Ezt utólag ki-ki megcsinálhatja a saját jól felfogott
érdekében.
Én pontosan ezt valósítottam meg rengeteg évvel ezelőtt, és sohasem fagyott be
szigetelés nélkül sem.

> " Az aknát 600 x 600 mm-es zárható, lakatolható kivitelű bordáslemez
> fedlappal kell lefedni. "  Ez sem tartalmaz hőszigetelésre utaló
> mondatrész

Ebben eltértem, nem zárható. :-)

Különben tőled mindig ezt a felháborodást találom itt. Mi lenne, ha egyszer úgy
fognád fel az ilyesmit, hogy neked is szívás, ha lefagy a vízóra (ha már egyszer
úgy használod, ahogy), és magadtól megoldanád, hogy ne történjen baj. Ez neked
is jó. A vízóraakna elkészítése is úgyis a te feladatod.