[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 13., H, 06:53:17 CET

nálam 1,2m mélyen van a csövezeték, és szabványos
vízóraakna van

amiről beszélek, hogy kb 10 - 12celsiusos víznek kellene áramolnia,
és nem 3,3celsiusosnak (ami a Halásztelki kúttelepről klímagéppel
kihűtött víz a mi utcánkig csak 3,3celsiusra tud "melegedni")
és ez a kifagyasztott víz a környező talajt is lehűtötte

az én olvasatomban tehát, ha nem  kifagyasztott víz jönne,
csak normális 10celsiusos víz, akkor nálam sem lenne lefagyás

az a vízóraszabvány meg a +10celsiusos vízre méretezve lett
kitalálva, --- és a saját kutamból (kifagyasztás nélkül) is 10celsiusos víz
jön fel --- tehát ez a pótlólagos hőszigetelés probléma, tényleg
egy elrontott dolog kényszerű korrekciója, és ez az elrontott
dolog a 10celsiusról kifagyasztott, út közben szivattyúkkal mozgatott
( útközben ezért el nem fagyott) és nálam  "3,3 célsiusra felmelegedett"l
vízhez képest a vízóraszabvány már nem felel meg

de ezt a vízkifagyasztást a vízművek halásztelki kúttelepéből kijövő
vízzel a csinálják, tehát a saját érdekkörükben, tehát NEM a
KISFOGYASZTÓNAK kellene hungarocellezni, meg fejreállított
papírdobozokkal póthőszigetelni, meg a vizet mozgatni, stb
ha a vízórám egy szabványos vízóraaknában van

tehát NEM a KISFOGYASZTÓ a hunyó ebben (szerintem)

akinek 10celsiusos víz jön ki a csapjából az örüljön, hogy
a vízművek nem kifagyasztott vizéből kell fürdővizet
melegítenie