[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 13., H, 14:59:04 CET

Hofferek Attila wrote:
> Szerinted milyen lenne a korszerű vízóraakna?

Teljesen mindegy, mert akármilyen is lenne előírva, nem a vízműveknek, hanem az
ügyfélnek kéne megcsinálnia. Innentől pedig az az ábra, hogy akinek ilyen
befagyásos problémája akad, az maga kell, hogy megoldja mindenképpen. Ha lenne
egy tuti megoldás az ilyen ritkán fogyasztók számára, és azt kötelezővé tennék
mindenkinek, főleg, ha visszamenőleges hatállyal, én nagyon morcos lennék.