[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 13., H, 15:06:58 CET

vajk fekete wrote:

> vagy lenne az orahoz gyarilag formarapreselt eps tok?
>
> ez egy muszaki problema, ami 3000000 peldanyban letezik, logikusnak

Ha nem is eps, de műanyagból készült komplett vízóraakna. Ha ezt beírom, hogy
"műanyag vízóraakna", jönnek a találatok szép számmal. Perse van olyan, ami
mindössze fél méter átmérőjű, hát abba nemtom, ki tud tettlegességi szándékkal
belemászni.

Ha újra kellene csinálnom, megintcsak betonból csinálnám. Csúszózsalus módit
alkalmaztam. Elég jól szögletesre csinált gödör, alját bebetonoztam rendesen,
meg a zsomp is elkészült, aztán egy keret fából, és a kereten kívül töltöttem
bele a betont, földnedveset. Ahogy körbeértem, feljebb húztam rögtön a zsalut
úgy 20 centivel. Vártam valamennyit, azalatt meghúzott az alatta lévő rész, és
újabb sávot csináltam, megint rögtön feljebb húztam. Szép kényelmes munka,
kétségtelen, de nem annyira sok idő, mintha az egészet egyszerre kellett volna
kizsaluzni.

A teteje más tészta, ott mese nincs, rendesen kell zsaluzni is, meg vasalni is.
Ma már az oldalát a legvékonyabb zsalukőből raknám ki, az ménkű haladós lenne.