[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Feb. 13., H, 17:23:28 CET

Hali!

Ez biztosan így van? Hétvégi házban nálunk pár éve szétfagyott (óra után le
volt zárva, és víztelenítve), és némi hümmögés után a vízművek állt minden
költséget. Az akna szabályos volt (kb. 3 évvel készült az este előtt, akko
rvezették be a vizet) és meg volt a papír is róla, hogy jóváhagyták.
Innetől nem kukacoskodtak, ingyen cserélték az órát.

Szabolcs