[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 13., H, 17:59:07 CET

a fővárosi vízművek az elfagyás miatti vízmérőcserét a fogyasztóra
próbálja rávágni az alábbi weblap alábbi részlete szerint
----------------------
Védekezzünk a fagy ellen 2011. november 18.

Tudta Ön, hogy...
...a vízmérő elfagyása a legtöbb esetben azért következik be, mert nem
járunk el
kellő gondossággal?
...a vízmérő rendszeres ellenőrzése és a házi ivóvízhálózat
karbantartása a fogyasztó feladata?
...a vízmérő elfagyása a mérő meghibásodását és vízelfolyást eredményezhet?
...a vízmérőcsere és az elfolyt víz költsége a fogyasztót terhelheti?

http://vizmuvek.hu/hu/fovarosi-vizmuvek/lakossagi-ugyfelek
tehát ha meggyőző indokaid vannak, és talpraesett, akkor megúszhatod,
ha viszont nem vagy talpraesett, akkor rádverhetik, ha beveszed a
" Tudta Ön, hogy..." maszlagot