[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Feb. 13., H, 18:21:20 CET

2012.02.13. 17:59 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> a fővárosi vízművek az elfagyás miatti vízmérőcserét a fogyasztóra
> próbálja rávágni az alábbi weblap alábbi részlete szerint
> ----------------------
>
> ----------------------
> tehát ha meggyőző indokaid vannak, és talpraesett, akkor megúszhatod,
> ha viszont nem vagy talpraesett, akkor rádverhetik, ha beveszed a
> " Tudta Ön, hogy..." maszlagot

"rávágni" "rád verik" , miért nem kötteted ki a fenébe ennek a tetű bandának
a szar szolgáltatását?

Itt ugye arról van szó, hogy TE építesz egy vízóraaknát, amibe ők
beleköltöznek,
majd ez elfagy. Nem is biztos, hogy nekik ügyük, vagy kötelességük
ellenőrizni,
hogy az szabványos-e, ez az építő dolga szerintem. Ha nem járt el az építő
megfelelően, akkor a vízművek oda telepített eszköze tönkre megy.
Szerintem az
a minimum, hogy kifizeti a hunyó, tudniillik aki olyan aknát épített, amiben
elfagy a vízóra. És akkor az időközben elfolyt vízről még nem is beszéltünk.

A szomszédaidnak hogy áll a vízórájuk, az övékét is fagyasztják
gyöngyöshalásziból
vagy honnan?