[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 13., H, 17:47:57 CET

... akkor a mai napon is érvényes vízóra szabványt
nem cserélték le, és nem is javítottak rajta, tehát az ügyfelemnél
a szabványt most is kielégító van. Ezt a szabványt ma
is elvárja a vízművek. Viszont a Vízmű a plusz hőszigetelés
elvárásával "túlterjeszkedik" a szabványon.

a vízművek túlterjeszkedésének elfogadásához az kellene,
hogy a szabvány túlhaladottságát, a szabvány hibásságát
kellene először bebizonyítani a vízműveknek, és ha utána a
szabvány visszavonását elérnék. akkor tudnánk elfogadni

viszont a jelenlegi napon a jelenlegi szabványt ügyfelem
jóhiszeműen  kielégítette, annak esetleges hiányosságaiért
gazdasági, pénzügyi felelősségre nem vonható.