[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Feb. 13., H, 17:58:03 CET

2012.02.13. 17:47 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> ... akkor a mai napon is érvényes vízóra szabványt
> nem cserélték le, és nem is javítottak rajta, tehát az ügyfelemnél
> a szabványt most is kielégító van. Ezt a szabványt ma
> is elvárja a vízművek. Viszont a Vízmű a plusz hőszigetelés
> elvárásával "túlterjeszkedik" a szabványon.
>
> a vízművek túlterjeszkedésének elfogadásához az kellene,
> hogy a szabvány túlhaladottságát, a szabvány hibásságát
> kellene először bebizonyítani a vízműveknek, és ha utána a
> szabvány visszavonását elérnék. akkor tudnánk elfogadni
>
> viszont a jelenlegi napon a jelenlegi szabványt ügyfelem
> [...]

Tehát ha valaki nem fagytalanítja a rendszerét, de nem is használja, és
az elfagy, akkor mindenki más a hunyó meg a hibás, meg lefagyasztják
a vízóraaknáját? Szerintem egyáltalán nem túlhaladott a szabvány, ami
szerint idén is épültek százával ezrivel a vízóraaknák, és köszönik, jól
vannak, nincs tömeges szétfagyás.