[Epitesz-barkacs] hocserelo saccolas

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 23., Cs, 17:24:32 CET

az autohűtő a mellékelt mórickaábra szerint a sárga ketyere
a körbevevő piros meg a hőleadó víz egy vizes nyitott
tartályban veszi körül

a sárga (autóhűtőben) 32-es átmérőjűvel jön-megy
a piros tartályba is 32-essel jön-megy a víz

néztem pl. 20 lemezes ZILMET ZB207-20 -nél  m2 hőcserélőfelület
sem tartalmaz, közvetett infó, hogy 24kW és talán 40celsus deltaT
esetére, de szinte csak nyomásvesztegetést írnak :-(