[Epitesz-barkacs] mosó-szárító gép

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2012. Feb. 28., K, 21:03:38 CET

Sziasztok!

Feleségemnek vettem karácsonyra egy Indesit IWDC 7125 tipusu mosó-szárító gépet. Meg is bántam rendesen. Tudniillik napoonta dug az orrom alá a zasszony egy-egy, illetve több összement ruhát. Úgy néz ki, hogy szárításkor olyan magas hőfokon dolgozik, hogy összemennek a ruhák. Amikor végez, szinte sütnek a kivett ruhák. Az oké, hogy nincs visszahűtési funkciója, de azért nem szeretném az eredetileg felnőtt méretü ruháinkat gyerekeknek elosztogatni.
Kihívtam a garanciális szervízt. A szerelő a szemem láttára mérte ki a termisztort, aminek 8, 5 körül kell lennie az ellenállásának, (szerinte,) ami meg is volt.
A csatlakozóba bedugott egy kütyüt, majd egy mobilon futtatta a tesztprogramot, ami nem jelzett hibát. Ezután nem tudtam mit mondani neki. A ruhák persze azóta is összemennek , ha a szárítás funkciót is használjuk. A szervízvezető hölgy szerint ez a gép ilyen, ki kell tapasztalni mit lehet benne szárítani. Szerintünk ez így nem oké.
Tehát kérném a hozzá értők véleményét. természetesen a hozzá nem értők véleménye is izgat, sőt még az ismerőseiteké is, akik már találkoztak hasonló masinával. Köszönettel.

Misi