[Epitesz-barkacs] mosó-szárító gép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 28., K, 21:12:02 CET

Lord Hamilton wrote:
> Sziasztok!
>
> Feleségemnek vettem karácsonyra egy Indesit IWDC 7125 tipusu
> mosó-szárító gépet. Meg is bántam rendesen. Tudniillik napoonta dug
> az orrom alá a zasszony egy-egy, illetve több összement ruhát. Úgy
> néz ki, hogy szárításkor olyan magas hőfokon dolgozik, hogy
> összemennek a ruhák.

Hú, akkor küldhetek neked egy sapkát? Úgy ki van nyúlva, hogy nem tudom rendesen
használni, és nem tudok semmi trükköt arra, hogy összemenjen. Tényleg!

> neki. A ruhák persze azóta is összemennek , ha a szárítás funkciót is
> használjuk. A szervízvezető hölgy szerint ez a gép ilyen, ki kell
> tapasztalni mit lehet benne szárítani. Szerintünk ez így nem oké.

Lehet, hogy simán át kell alakítani kicsit. Legcélszerűbb, ha ebben a ciklusban
átvered a hőfokérzékelőt. Valami ellenállást kellhet vele sorban vagy
párhuzamosan kötni, de csak a szárítás idejére. Biztos procis, nem tudom, hogy
állnék hozzá, de vannak itt olyanok, akik tudnák. Én csak a sapka miatt írtam,
amit már nem merek kimosni sem, minden mosásban nagyobb és nagyobb lett. :-) Bár
már mászunk ki a télből, de a nagy hidegekben úgy használtam, hogy ráhúztam egy
másik, kisebb sapkát, az összehúzta. :-)