[Epitesz-barkacs] Szivas vizszerelessel

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2012. Júl. 22., V, 18:20:34 CEST

Az egész házépítésnél ezt használtam, qrva jó!

Elvétve fordult csak elő, hogy túl keveset tekertem rá és eresztett. Ott
valószínűleg a menetek tűrése is szerencsétlenül jött össze. Még a
visszalazításra sem olyan érzékeny, mint a szalag.

Nem olcsó, ellenben drága, de a fölös munkát elkerülni, hamarabb végezni
megéri.