[Epitesz-barkacs] Szivas vizszerelessel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Júl. 22., V, 18:41:17 CEST

Endre Szabo wrote:
> Vegyél, kiváncsi lennék, tapasztaltabb vízvezeték buherátor mit szól
> hozzá gyakorlatban:)

Biztos jó lesz. Az benne a vonzó amellett, hogy nem kell odakenni semmit, hogy
mindenféle anyagra, gázra, vízre... jó, tehát valszeg olajra is jó lesz. Már
csak azt kell megtudnom, mennyire hajlandó megfogni a menetet. Mert nekem
fontos, hogy pl ott lóg a gép oldalán egy szivattyú, és ne az legyen, hogy
valaki megnyomja, és elforog a menet, ezért odébbmegy a szivattyú. A kóccal
olyan szorosra tudtam csinálni mindig, hogy csak jó nagy nyomatékkal legyen
lehetséges elfordítani.