[Epitesz-barkacs] Szivas vizszerelessel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Júl. 22., V, 21:16:32 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Amíg kicsik a gyerekek, addig ezt nem tehetem meg, bár kétségtelenül
> a legkényelmesebb ez volna nekem is :-)

Nem biztos, hogy nálad beválna. Pl lehet, hogy válóok. :-)
Én már megtartom a szokásomat, pedig az unokám is kicsi (5 éves), de meg kell
tanulnia, mese nincs, hogy ettől a nagyapjától soha semmit nem fog kapni, és ezt
visszafelé is elvárom majd.

> Később majd biztos megértik,
> hogy nem fél köbméternyi műanyagszarokról szól a karácsony, hanem
> teljesen másról.

Ha idáig eljutsz, majd meséld el, hogy alakult. (Már, ha még el tudod nekem
mesélni, mert ez akár több is lehet, mint tizenév múlva.)