[Epitesz-barkacs] Kad epites hazilag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Júl. 22., V, 22:09:16 CEST

Acs Gabor wrote:
> Ezt de elfogadnám!
> Nekem is pont most kellene kádat cserélnem, de baromi drága is és
> gagyinak tartom az akrilt. A lemezkád meg vagy kicsi, vagy az is
> százezres tétel.

Hát nem lenne sokkal jobb, ha van hely és van lé a témára, csinálni ezzel az
üvegszálas epoxi technológiával egy olyan medencét, amiben úszni is lehet?
Nem kell nagynak lennie. Régen agyaltam rajta, hogy de jó lenne:

Akkora kell csak, hogy ne az oldalát csesztesse a kezem-lábam, és ne is a
fenekét.
A végein kellő védelemmel egy vagy két nagyátmérőjű (ez már pvc is lehet) cső
jön ki, és alatta vagy mellette körbemegy, és csövenként egy-egy hajócsavarszerű
képződmény hajtja a vizet.

A hajócsavarok úgy lennének forgatva, hogy az úszó ember mondjuk úszónadrágján
lenne valami, amit érzékel egy valami kintről, és az úszási tempónak megfelelően
keringetné körbe a vizet. Szóval mint a szobabicikli, csak medencével.
Hátonúszás esetén tv-t is lehet nézni a plafonra vagy valahov a látómezőbe
szerelt képernyőn. :-)

Szerintem (tv nélkül) ez se lenne nagyon több százezres tételnél, ha valaki elég
kreatív, és hajlandó sokat pepecselni vele. De lehet, hogy a következőt valami
pénzesebb manus rendelné meg akkora pénzért, hogy a vége még nyereséget is
jelentene.