[Epitesz-barkacs] Kad epites hazilag

Erdos Zoltan erdosz at gmail.com
2012. Júl. 22., V, 23:15:52 CEST

az ellenaramoltato medenceket mar reg kitalaltak.. csinaljak.. es
igensok pizert aruljak... a medencesek meg elegge feltekeny csapat..
mint mindenki, aki valojaban nem ert hozza, csak eladja es telepiti.
egyebkent vannak meret igenyei, 3m szelesseg, es min 5m hossz valamint
sok hely a gepeszetenek..