[Epitesz-barkacs] Kad epites hazilag

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2012. Júl. 25., Sze, 10:30:22 CEST

Itt van egy egyszerű áramoltatóról videó.
Végülis nem kell semmit szabályozni, "automata" a dolog. Minél közelebb vagy
a fúvókához, annál nagyobb a víz sebessége. Tehát ha lassan úszol,
eltávolodsz a fúvókáktól, lassul a víz, neked is lassabban kell úsznod.
Beleerősítve fordítva..

<http://www.drbertenyimedence.hu/befuggesztheto-ellenaramoltato>

Amin még meglepődtem, hogy semmi visszaáramoltatási megoldás nincs beépítve.

KI