[Epitesz-barkacs] faragasztó

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Júl. 30., H, 10:16:05 CEST

Hali!

A régi fával szerintem az lesz a gond, hogy a felületi része jóval
gyengébb állapotban lesz, mint a ragasztó, úgyhogy megint szét fog
válni, nem a ragasztásnál, hanem közvetlenül mellette. Mindenképpen
vissza kellene csiszolni a tiszta fáig, aztán bekenni híg epoxival,
mert a fa elég sokat be fog szívni, és ha nagyobb rést kell áthidalni,
akkor pl. a csiszolat-port belekevered a gyantába és azzal töltöd ki
rést. Ez egyrészt erősíti a gyantát, másrészt pedig nem fog kifolyni a
résből. Az ilyen gyantával akár centis rést is szépen ki lehet
tölteni, úgy hogy erős kötést ad.

Szabolcs
.