[Epitesz-barkacs] faragasztó

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Júl. 30., H, 23:18:50 CEST

tegyel hozza derekszoget is. en inkabb hozzaszoritoznam lecekhez. a lenyeg, hogy amint a lotyogos csapok merevve valnak, hirtelen az egesz megmerevedik. ha ebben a pillanatban nem sik, es nem derekszog, akkor sosem lesz az. szoval esszel.

a fa jo esellyel baromira ki van szaradva. ezert lotyog a csapozas is. ettol konnyen vesz fel vizet, amitol rothad. a festeket is berantja, igy az nem vedi a feluletet. a lenolajat berantja, az bent megkot, es mindenki boldog. a lamellakat melos lesz torolgetni, de ha nem kell holnapra kesz legyen, akkor mindenkepp csinald meg a lenolajozast, ha mar ennyit dolgoztal vele. en meg utanna valami gomba/rovar elleni szerrel is megkennem alapozas elott.

vajk