[Epitesz-barkacs] faragasztó

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Júl. 30., H, 23:05:39 CEST

2012.07.30. 22:50 keltezéssel, vajk fekete írta:
> faig felcsiszoltad? vagy sok maradek festek van rajta?

Mindenhol faig lekoromofagoztam, haromszor kentem at, vartam fel orat,
kapartam le, mire lejutottam a faig. Kurvakibaszottnagyonszajbarakottul
vastag volt rajta a festek. Utana bo ultras vizzel, automoso kefevel
alaposan lemostam rola mindent, most szarad masfel napja. Meg par napig
szaritom.

> ha joreszt faig fel van takaritva, akkor mindenkeppen lenolaj. esetleg
> kis lakkbenzinnel higitva, ugy higabb, jobban ivodik. a fontos, hogy
> lenolaj felhordas utan max feloraval szarazra torolni, mert amit addig
> nem ivott be azt nem is fogja, hanem egy ragacsos mezgava alakul a
> felszinen. ha nagyon hamar megissza, akkor en tolnek masnap egy
> ujabbat, de azt is visszatorolve. utanna par nap pihi, a gyari
> alapozo, es utanna a festek. ha felsz a vastagsagtol, akkor a kenyes
> helyre ne tolj alapozot, ugysem latszik. tapaszolas az alapozo utan.

Mindenkeppen kell az az olaj? Mi lesz rosszabb, ha nem teszem ala, hanem
lealapozom, kitapasztom, lefestem?

> ha rendes csapolasa van, akkor elgondolkoznek oldalrol megfurni, es az
> uverapidot fecskendovel oldalrol tolni a csaplukba, amig az
> illesztesnel ki nem jon. elotte szepen derekszogbe igazitva
> megszoritozni mindenfelelol, hogy jo alakura ragaszd meg. pl egy
> "andrast" szoritozni ra, vagy egy sik asztallaphoz az egeszet, plusz a
> csapot ossze.

Na ez jo otlet, kiprobalom az egyik oldalon. Le fogom fektetni a kore,
es a kritikus
helyekre teli vizzel malterosvodrot teszek. A ko szep egyenes, azt is en
csinaltam :-)
--
Hofferek Attila