[Epitesz-barkacs] Eukaliptusz

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Jún. 10., V, 22:58:16 CEST

Ez egy szép teraszborítás akarna lenni, az eukaliptusz magában is olyan
vöröses-barnás, és szokás ezeket az egzótákat ilyesmire használni.
Akácból nem láttam szépet. Olyanba nem mennék bele, hogy járni a
fatelepeket, aztán valahol találok akácléceket, és abból
összebarkácsoljak valamit. Pl. nem tudom, hogy' vetemedik, reped idővel.
Ez az eukaliptusz járólap olyan kis modulokból van, kb fél óra alatt
tokkal vonóval kész lennék vele. olyan 10 rugó/m2

Gábor