[Epitesz-barkacs] kád

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Jún. 19., K, 16:45:55 CEST

Szerintem ez már volt felújítva, az elszíneződéseiből ítélve. Nem tudom
hány éve lehetett, de most nem valami szép. Nekem mondjuk tökmindegy
lenne, én akármiben is megtudnék fürdeni, de fentről jött az utasítás
-azt meg mint tudjuk jobb nem megb....
Most meg ugye a koszolást nem tudom megúszni, fal szétbombáz, csempe le
stb. Gondolhatod, mennyire hiányzik. De akkor már egy kosszal megúsznám
a két szopacsot.

Gábor