[Epitesz-barkacs] kád

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2012. Jún. 19., K, 17:01:34 CEST

Nálunk van és nagyon jó. Legfőbb előnye, hogy kevésbé hűti le a vizet,
hiszen kisebb tömeget kell felmelegítsél, mint egy öntöttvasnál.
Ne a legolcsóbbat vedd a barkácsáruházakban, mert akkor nagyon vékony
fedőrétegűt kapsz, ami hamar/könnyen kopik.
Létezik még félkisipari üvegszálas poliészter is, az sose olyan fényes és
tartós, mint az akril.
Adj kicsit többet érte, elvégre sok évre szóló beruiházás lesz és a csere
sokkal drágább, mint most egy jobb minőség. Lányomnál Kolpa-San van,
nálunk Riho. Mindkettő hibátlan.

A beépítésnél kerr ránézni a mester körmére, mert jobban kell a falhoz
rögzíteni, mint a fémet. A műanyag hőtágulása és rugalmassága nagyobb, ha
sosszul csinálják, elszaka a sziló a fal csatlakozásánál, amitől mögé folyhat a
víz. Érdemes neten megnézni a gyártó beépítési utasítását.