[Epitesz-barkacs] mosó-szárító gép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Már. 1., Cs, 11:07:28 CET

Varga Tibor wrote:

> A gyapjú szokott kinyúlni meg némelyik műszál.
> A gyapjú kinyúlása ellen régen úgy "védekeztek", hogy szétfejtették
> és újra kötötték.
> Józsi, ha mindenáron meg akarod menteni, akkor tanulj meg kötni! :-)

:-) Azért még a kézi mosással megpróbálkozom. Ahogy nézegettem a sapkákat, ez
valami 5ezer Ft körüli vagy még drágább lehet mai áron, szóval próba nélkül nem
fogom leselejtezni.

> Az a műszál amelyik mosástól kinyúlik, az nem fog összemenni melegítés
> hatására, vagy csak akkor, amikor
> már károsodik a szál szerkezete.

Na de itt arról volt szó, hogy a ruhák a mosószárító géptől összementek, nemde?
(A munkaruháim nekem is mind összébb mentek az újkori állapotukhoz képest. Ezért
már eleve úgy rendelem a méretek megadásánál, hogy ezt belekalkulálom.)

> Van még barkács ötletem, hogy a bélés oldaláról gumiszálakkal húz
> össze a kötött részét,
> úgy, hogy a gumit a kötött részhez rögzíted 1-3 cm-enként körkörösen,
> több szállal!

Ez már nekem is eszembe jutott. Végülis ennek ugye fel van hajtva a széle körbe,
tehát oda be lehet aplikálni valahogy egy tetszőleges gumit.