[Epitesz-barkacs] mosó-szárító gép

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2012. Már. 1., Cs, 13:37:19 CET

A normál munkásruha esetén, amiben van pamut is, bele kell számolni.
Ráadásul a tapasztalatom szerint minden mosásnál megy össze egy kicsit.
Ha csak derékban menne össze, akkor mondhaná valaki, hogy én hízom ki.
De rövidül is, márpedig nem lettem magasabb az elmúlt 1-2 évtizedben.

A pamutholmik nagy része 40 Celsius fokig mosható.
Magasabb hőmérsékleten összemegy.

Mivel én zoknival is foglalkozok, az évek során a készítők el-elárultak
némi turpisságot,
hogy a konkurencia hogyan csal.
Egyik ilyen dolog, hogy amikor vasalják a zoknit, akkor nagyobb méretű
lábon vasalják.
Ekkor megnyúlik és nagy is marad az első mosásig. Tapasztaltam ezt nagy
nevűnek ismert
cég zoknijával, mióta kivitte a gyártást Kínába.
Viszont volt, aki ráírta, hogy vizesen visszanyújtható a teregetéskor.

De már eltértünk a tárgytól.

Üdv. Tibi