[Epitesz-barkacs] mosó-szárító gép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Már. 1., Cs, 17:49:14 CET

Varga Tibor wrote:
> A normál munkásruha esetén, amiben van pamut is, bele kell számolni.
> Ráadásul a tapasztalatom szerint minden mosásnál megy össze egy
> kicsit. Ha csak derékban menne össze, akkor mondhaná valaki, hogy én
> hízom ki. De rövidül is, márpedig nem lettem magasabb az elmúlt 1-2
> évtizedben.

Igen, mindezt tudom. Újonnan mindig kicsit szinte rajta járok, annyira hosszú,
aztán jó lesz a mosástól.
Derékben meg van benne valami gumi, szóval nincs gond, de lehet fogyni is. :-)

> A pamutholmik nagy része 40 Celsius fokig mosható.
> Magasabb hőmérsékleten összemegy.

Na ezt fogom kihasználni.

> Mivel én zoknival is foglalkozok, az évek során a készítők
> el-elárultak némi turpisságot,
> hogy a konkurencia hogyan csal.
> Egyik ilyen dolog, hogy amikor vasalják a zoknit, akkor nagyobb méretű
> lábon vasalják.

Nálam ez nem téma, mert eleve ún. gyógyzoknit szoktam venni. (Neten legutóbb 20
egyforma párat vettem). Ez a használattól nyúlik, mosásban visszamegy. Nem
szorít bokában, de azért fog valamit.

Az egyformaság miatt, ha valamelyik kilyukad, semmi gond, tetszőlegesen
párosíthatók egészen a teljes elfogyásig. :-) Nem kell teregetéskor se válogatni
minta meg egyéb szerint.

> De már eltértünk a tárgytól.

Nagyon azért nem.