[Epitesz-barkacs] mosó-szárító gép

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2012. Már. 2., P, 14:00:03 CET

Szia Józsi!

2012/3/1 jhidvegi <>

> Nálam ez nem téma, mert eleve ún. gyógyzoknit szoktam venni. (Neten
> legutóbb 20 egyforma párat vettem). Ez a használattól nyúlik, mosásban
> visszamegy. Nem szorít bokában, de azért fog valamit.

Megkérdezhetem, hogy milyen márkát, milyen anyagú, milyen áron?
Web oldal?

Csak, hogy tanuljak még valamit. :-)

Ugyanis én többféle zoknira hallottam, hogy gyógyzokni.
Van amelyiknek szorítani kell.
Van amelyikben felül csak nagyon kevés gumi van, hogy ne szorítson.
Van amelyikben felül egyáltalán nincs gumi.

Ezek mind vékony zoknik.
Frottírban viszont csak nekem van.
Én gyártattam és a gyártó nem látott benne fantáziát és emiatt mindet
odaadta, amit
kötött. Meg sem próbálkozott vele, hogy van-e piaca.
Emiatt vagyok é az országban az egyedüli kereskedő akinél ilyet frottír
zoknit lehet kapni
gumi nélkül. (Valójában felül csak 3-4 szál van, ami nem érezhető.)

Üdv. Tibi