[Epitesz-barkacs] mosó-szárító gép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Már. 2., P, 19:15:42 CET

Varga Tibor wrote:

> Megkérdezhetem, hogy milyen márkát, milyen anyagú, milyen áron?
> Web oldal?

www.bokatex.hu
Ebből is a gyógyzokni, amiből én fehéret rendeltem. Ebben egyáltalán nincs gumi.
(Nekem fontos, hogy semennyire se szorítsa a bokámat, de van, akinek pont a
szorítás kell, néha egész lábszár-szorítás. Olyanom is van, valakitől kaptam.
Akkor használtam, amikor vizes volt az egész lábam, mármint belülről. Most már
abszolút kigyalogoltam belőle az ilyen kóros vizet.)

Vastag zoknit jóideje nem használok. Ha kéne, felvennék a fentiből kettőt vagy
akár hármat egymásra. :-) Tapasztalat: nem azért fázik az ember lába télen kint,
mert vékony a zokni, hanem mert szűk a cipő, esetleg még vérellátási baj is van.
Nekem nagyobb a cipőm a kelleténél kicsit, szóval abszolút nem szorul bele a
lábam sehol, ezért akár -20 fokban kint mendegélve órákat, se fázik egyáltalán.
Még a seregben tapasztaltam, ott is nagyobb bakancsot találtam választani, és a
reptéri őrségben rohadt hidegben ácsorogva a hóban, sem fázott sosem a lábam.

> Ezek mind vékony zoknik.
> Frottírban viszont csak nekem van.
> Én gyártattam és a gyártó nem látott benne fantáziát és emiatt mindet
> odaadta, amit
> kötött. Meg sem próbálkozott vele, hogy van-e piaca.
> Emiatt vagyok é az országban az egyedüli kereskedő akinél ilyet
> frottír zoknit lehet kapni
> gumi nélkül. (Valójában felül csak 3-4 szál van, ami nem érezhető.)

Na és hogyé adod? (Korábban szinte mindig frottír zoknit használtam, de a
kereskedelemben csak keskeny csíkban gumist lehetett kapni. Amíg jó volt a gumi,
addig bevágott durván, amikor meg már nem volt jó, lecsúszott, volt, hogy a
talpam alá ment az egész hátsó rész elég gyorsan. :-)