[Epitesz-barkacs] vízoszloplengés Re: vízcsőben lengedezes

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Már. 5., H, 07:31:34 CET

lefújáshoz mintának egy Súlyterhelésű biztonsági szelep

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/hu/thumb/b/b9/Biztos%C3%ADt%C3%B3szelep2.jpg/800px-Biztos%C3%ADt%C3%B3szelep2.jpg

háztartási méretben kuktafazék súlyszelep, leterhelve

a sima kuktaszelep 1,6bar ez csinál 112celsius gőztérhőmérsékletet
leméred, és 4x-re növelve pont 6,2bar-nál fog lefújni
beszíváshoz Légbeszívó gomba KM
Jellemzők
Csatlakozási méret: 1/2"

Felhasználás: Beépítésével megakadályozható, hogy az ivóvíz hálózatba
visszaszívás által szennyeződés jusson