[Epitesz-barkacs] vízoszloplengés Re: vízcsőben lengedezes

cst maguspr at freemail.hu
2012. Már. 5., H, 08:38:02 CET

igazából kezdetben én is azonosságra gondoltam, de mégiscsak más
http://gepeszcsoport.hu/tmp/downloads/magazin/121.pdf

A " tehermentesített nyomáscsökkentőnél " sem a hálózati nyomásingadozás,
sem a fogyasztás változása nincs hatással a szekunder oldali nyomásra.
A " nem tehermentesített nyomáscsökkentő szeleptányérján a ..."
http://ezermester.hu/cikk-5135/Nyomasfokozo_szivattyukhttp://ezermester.hu/c
ikk-5135/Nyomasfokozo_szivattyuk