[Epitesz-barkacs] vízoszloplengés Re: vízcsőben lengedezes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Már. 5., H, 11:15:57 CET

az a lenyeg, hogy az egyszeru nyomascsokkentok olyanok, hogy ha a kimenetet elzarod, akkor lassan atenged, es a kimeneten felno a nyomas a bemeneti nyomasra. ha kinyitod a csapot, akkor az elso deci utan mar a beallitott nyomassal jon a viz. tehat arra, hogy az utcai nyomastol fuggetlenul fix hozammal mukodjenek a csapok, arra jo, de arra hogy megvedd a szerkezetet a 6-8 bartol, arra nemjo.

vajk