[Epitesz-barkacs] vízoszloplengés Re: vízcsőben lengedezes

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2012. Már. 5., H, 19:59:24 CET

Nos, nekem a jóminőségű nyomáscsökkentővel beállított 3 bar ellenére
éjszaka azt láttam, hogy 4-5 bar-t mutat a feszmérő. Körülnéztem, és
föltűnt, hogy a bojler nem csöpög, pedig megy a fűtése. Megdöglött a
visszacsapószelepe, azon keresztül nyomta föl a hidegágat.

Ezen kívül nem tapasztaltam még olyat, hogy a beállított nyomás fölé
menne a nyomáscsökkentő kimenete. Igaz, még csak két éves.

Üdv
pi