[Epitesz-barkacs] vízoszloplengés Re: vízcsőben lengedezes

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Már. 5., H, 21:50:46 CET

...... A Szolgáltató az ivóvíz szolgáltatását
legalább 1,5 és legfeljebb 6 bar hálózati nyomás mellett, a szolgál-
tatási ponton ...
http://vizmuvek.hu/files/public/altalanos-pdf/uzletszabalyzat.pdf

szóval én belövök egy kuktasúlyszelepet 6,4bar-ra

de ha 3baros a szerkezeted, egy kuktasúlyszelepet 3,2barra könnyű belőni :-)
ami 3-nál már nem fog fújni