[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Már. 18., V, 10:33:52 CET

Auth Gábor wrote:

>   Kigyulladhat és akadályozza a mentést.

Családi házhoz körbe hozzá lehet férni. Sose a felhalmozott tüzelővel van a
gond, sokkal inkább pl ágyban dohányzással, meg a gázzal.

>   Legvégén lakunk.

Elképzeltem, ahogy a tűzoltó a tizedikről lefelé jövet rugdossa maga előtt az
átláthatatlan füstben a virágládát, ami aztán szaporodik, és a hatodiknál már
áthághatatlan akadály keletkezik. Mert persze a slaggal úgyis mindent fel fog
dönteni, de a lábával se tudja kikerülni, mert nem látja. Ha meg oda van
rögzítve, átesik rajta. Ha a lépcsőházi üvegfal vagy más olyasmi elé van rakva,
amin át hatolnak be létráról vagy ilyen emelőkosaras holmiról, akkor a
virágládák még odarögzítés esetén is nyilvánvalóan a közlekedőre zuhannak, és a
mentést nagymértékben akadályozni fogják.