[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Már. 18., V, 10:47:43 CET

Hi,

On 2012. március 18. 10:33:52 jhidvegi wrote:
> Családi házhoz körbe hozzá lehet férni. Sose a felhalmozott tüzelővel van a
> gond, sokkal inkább pl ágyban dohányzással, meg a gázzal.

  Ha hoznak szabályt, akkor így jártál... magyarázhatod, hogy "háde hozzá
lehet férni, nem akadály".

> Elképzeltem, ahogy a tűzoltó a tizedikről lefelé jövet rugdossa maga előtt
> az átláthatatlan füstben a virágládát, ami aztán szaporodik, és a
> hatodiknál már áthághatatlan akadály keletkezik.

  Elképzelheted, de ez csak egy elképzelt helyzet lesz, el lehet képzelni
ugyanezt családi háznál is. Aztán csak pislogsz, ha kapsz egy felszólítást,
hogy semmi se lehet a házad körül, és a műhelyt is bontasd el, mert valaki
valahol úgy gondolja, hogy akadályozza a mentést.

  Mindig kinn volt kettő bicikli a lakásunk ajtaja mögött, egy vakfolyosó
végén, volt évente kettő tűzoltósági bejárás, nem okozott nekik gondot, nem
szóltak érte, ami gondot okozott, azért viszont rendszeresen szóltak, de nem
tudtak szankcionálni, nem volt foganatja. Most van szankcionálás és nincs
mérlegelési lehetőségük.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor