[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Már. 19., H, 04:08:59 CET

Az Alkotmány 2. §-nak (1) bekezdésében deklarált jogállamiságból
következő jogbiztonsághoz való jog, mely magában foglalja azt a
követelményt, hogy az
eljáró hatóságok a jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően járjanak el.

az új Alkotmányban is van ilyen jogbiztonság nevű ketyere :-)

ez pedig az ÁLLAM felelőssége, tehát nem csak a rendeletek
kiböfögése, hanem az ennek megfelelő végrehajtás következetes
érvényrejutása IS az ÁLLAM  FELELŐSSÉGE

persze ehhez a hatósági I. fokú és másodfokú határozatáig el kell jutni,
hogy azokat kimerítése után nem a bíróságra, hanem az ombudsmanhoz
kell fordulni, vagy pl. alkotmánybírósághoz

pl. az 5000Ft-os kamarai kötelező nyilvántartásba vétel miatt egy
keménytökü ügyvéd vitte az alkotmánybírósághoz az egészet

de ehhez az kellene, hogy több " megérintett " kisember a beszarás HELYETT
az alkotmányos jogaival éljen is