[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Már. 19., H, 18:24:00 CET

Ha lenne haz, amit megbuntettek, a mai vilagban megtudnank, az tuti. Ha megsem, akkor meg sokkal rosszabb a helyzet.

Mi masrol lenne szo, minthogy egy ertelmetlenul letrejott szervezet azzal bizonyitja sajat fontossagat, hogy felelmet kelt. Szamomra az elozo rendszer egyik fo jellemzoje volt, hogy a rendortol felni kell, a rendor ellenunk van. Hat ez az uj hatosag nem igyekszik elhitetni hogy ertem van nem ellenem.

Mi lenne, ha inkabb dolgoznanak, es mutatnanak statisztikat, hogyan javult a tuzi statisztika. Ja, hogy az nem javult, sot, egyelore ugy tunik romlik mint allat?
"Január-február hónapban több tűzhalál történt az országban, mint korábban egy-egy év alatt."

Nyilvan azert, mert sok a virag a folyoson. Nyilvan ertenek hozza, es rakoncentraltak az okokra.

vajk