[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Már. 20., K, 12:36:42 CET

Zsiráf wrote:

> Mintegy másfélv évvel ezelőtt munkaügyi ellenőrzés volt, ahol a munkát
> végeztük. Az ellenőrrel sikerült egy kicsit beszélgetni és ő maga
> jelentette ki, hogy ha a vonatkozó jogszabályok minden egyes pontját
> be akarnánk tartani, akkor nem kezdhetnénk neki a munkának. Ezek
> normális feltételek?

Viszont jó pénzszerzési lehetőség. Lemezmunkákkal foglalkozó cégnél beszélgettem
a tulajjal. Tök rendszeresen volt munkaügyi ellenőrzésük, és még a steklámpába
is belekötöttek, ha nem kaptak jattot. Kaptak, és onnantól minden rendben volt.

Régebben meg a mávnál volt egy mondás: Ha nincs baj, akkor nincs baj. Akkor van
baj, ha baj van. Vagy valami hasonló. Nem is tudom, hogy a gördülősztrájkot
miért úgy csinálták, ahogy, hiszen elég lett volna csak a szabályokhoz
ragaszkodni, és egyetlen szerelvény se indult volna ki sehonnan. :-) Lehet, hogy
nem akarták ilyen keményre venni a figurát?