[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2012. Már. 20., K, 12:04:15 CET

Ha nem csal a szemem, 2012. március 20. kedd 11:07 keltezéssel SZIGETI
Szabolcs alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> Az amcsi koleszos példát én is jó példakáént hoztam, nem is panaszkodott
> senki. De az a jó, ha van egy betartható szabály, ennek ellenőrzik a
> betartását és szankcionálják a szabályszegést. Különben nincs értelme.
Na de pont az a probléma nálunk, hogy a szabályok nem betarthatóak és nem is
ellenőrizhetőek. Mindemellett az ellenőrzésre feljogosítottak teljesen idióta
utasítások alapján kötelesek azt elvégezni.

Mintegy másfélv évvel ezelőtt munkaügyi ellenőrzés volt, ahol a munkát
végeztük. Az ellenőrrel sikerült egy kicsit beszélgetni és ő maga jelentette
ki, hogy ha a vonatkozó jogszabályok minden egyes pontját be akarnánk tartani,
akkor nem kezdhetnénk neki a munkának. Ezek normális feltételek?

jókat:
 .~.
 /V\
/( )\ Zsiráf