[Epitesz-barkacs] Kerítés betonozás nélkül

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Május. 9., Sze, 10:20:37 CEST

Varga Tibor wrote:

> Olvastam valamikor, hogy a légkalapács annyira tönkreteszi az embert,
> hogy nagyon lerövidül
> az ilyen emberek élete. Emiatt azt ajánlom, hogy amennyire, lehet,
> kerüld el, hogy a gép az egész testedet rázza!

Nem lehet, hogy ez csak azokra vonatkozik, akik foglalkozás-szerűen dolgoznak
ilyennel?

(Ha nyákot fúrok kis proxxonnal, jó sokat, órákon át, akkor utána egy ideig az
ujjaim, amikkel a gépet fogom, nyugalomban is olyan érzetet produkának, mintha
rázná még mindig őket valami. :-) Összeütöm pl a mutató és hüvelykujjamat, és
határozottan úgy érzem, hogy rezegnek a 20ezres fordulatszámnak megfelelő
frekivel. :-) De elég hamar elmúlik.)