[Epitesz-barkacs] Kerítés betonozás nélkül

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Május. 9., Sze, 19:28:25 CEST

2012.05.09. 10:06 keltezéssel, Varga Tibor írta:
> Olvastam valamikor, hogy a légkalapács annyira tönkreteszi az embert
Szerintem azt is olvastad, hogy mennyi idő alatt, ami nem hiszem, hogy pár
nap vagy pár hét. Én használtam sokáig légkalapácsot sziklás talajban
kábelárok"ásás"ra. Kösz, jól vagyok. Egyébként igen nehéz egy légkalapács,
és igen fárasztó vele a munka, de a maradandó károsodáshoz nem
párszáz oszlop leverése szükséges. Annyit még kidolgoz a szervezet, simán
regenerálódik utána.
--
Hofferek Attila