[Epitesz-barkacs] diszperzit festék eltávolítása vályogfalról

Peter Princz princzp at gmail.com
2012. Május. 16., Sze, 12:52:08 CEST

Szia Balázs,

2012/5/16 Balázs Bámer <bamerbalazs at gmail.com>:

> Acetonnal áztatva még jobban lejön, és ezt szívesen megcsinálják a
> környék szipus gyerekei is (-:
> de segít a malacpörzsölő is - persze aceton nélkül. E kettővel
> csináltuk, és tök jól lejött szinte por nélkül.
>
> szia: Balázs

rég olvastam felőled, remélem minden rendben. Mesélnél erről bővebben?
Most akkor aceton vagy malacperzselő? Acetonból mennyi kell mondjuk 20
négyzetméterre és hogyan kell felvinni? Áztatni ecsettel vagy
permetezni?
Hol kapok ilyen (gondolom) ipari mennyiséget?
Nem lesz büdös a szoba? Meddig kell szellőztetni?
Milyen védőfelszerelés kell a művelethez?
Ha malacperzselő az ajánlottabb, annak is a részletei hasonlóan.
Jó lenne alaposan rákészülni, és aztán hatékonyan végezni, mert a
hétvégébe bele kellene férjen két adóbevallás meg ez a festékleszedés.

Köszönöm előre is.

P. Péter